May 26, 2009

New BeLOG!



Salam..
Setelah sebulan lebey aku x update belog yg lame..aku pown da x ingat ape yg berlaku..[nyanyuk ka aku]
Jadi aku watla yg baru..yg latest..iaitu..yang nieh ler..
Bnyak perkara yg brlaku dlm hidup aku yg merumitkan..
Antaranya..
Zul n Rizwan..
Diorang mkin menggedik ejek aku..yg Nik lak ckp yg Zul suka sbut nama aku dlm kelas..dia kata aku pompuan simpanan rizwan..kurang ajar btol mamat tue!
Aku jatuh..
Bkn jatuh ape pown..jatuh cinte jerk..ngan sper?biarlah rahsia..tapi aku akn gelarkan mamat tu IQY keyh!
Kengkawan aku..
Maline,Bila,Audra,Ika,Ira,Faj,Zihah,Kuntum,Dayah…
Maline,Bila and Audra..aku still rapat ngan diorang..bru jerk hritu kterorg wat sesi luahan masing2 apa yg x kna..
Yg lagi stu geng tue..aku da xsme kelas ngan diorang..jadi aku da xrapat ngan diorang..aku rindu gaks persahabatan aku ngan diorang dulu..tapi aku still anggap diorang cam kawan baik aku..xpernah berubah tu keyh!
Peksa..
Susah giler Bahasa arab n KKQ!Math pown boley tahan..PMR nanti aku kna amik 9 matapelajaran..giler!
Berkarya..
Skunk aku suka berkarya tao!jiwang2 ayat aku..ntah cmner aku leh dpt idea nk tulis ayat jiwang2 tuh..nanti ada masa aku update kt blog ek!
Heheh..sumer tu aku da lalui dlm masa sebulan nieh…

Skunk da msuk blan 5..da tngah tahun akuu skola kt SMK ENGKU HUSAIN..not bad pown skula tu..hehe
Yeah..cuti mau dkat..cuti..wait 4 me!
p/S:eSok peksa kh n sv!tulun!

No comments:

Post a Comment