May 27, 2009

IqY lorh!


Asalamualaikum..boley msuk?[apa kena ngan aku nieh]
Yeah!peksa uda abish!but da result is???

Ingat iqy x?aku nk membebel pasai die..aku knl die sbab die pemimpin di skula..n die da tue..hahaa…



Pada satu petang isnin…aku ngah sbuk jaga kelas peralihan..eh?aku blom citer la..yg aku nie pngawas..ehee..lepas tu..Hari isnin kan..mestila ada perhimpunan..Pastu..aku terdengarla suare yang agak garau n matang..Cara die handle perhimpunan haritu memang dasyatla bg aku…
Lepas abis prhimpunan tu..ada prjumpaan pengawas..Ckgu Roniza serahkan prjumpaan tu kt die..die knalkan diri…Lepas tuu die tegO cra kterorg jaga kelas..
Apa yg aku suka pasal die..ialah..siFat die..
Die matang..Prefect yg lebey kurang Perfect..





Now..i get to knew him..y?coz I found his myspace n kwan2 I ramai yg peratikan die..die tu sbnarnya giler2..n when he is prefect..he will change his attitude to the serious person..
N..He just stay near me..at TTS..want to know dat?Taman Tasik Semenyih lorh..n..die punye adek…aku knl masa skula rndah dulu..
Die slalu amik adik die tiap2 petang..

No comments:

Post a Comment