May 31, 2009

bulan enam menjelang!



Haha..[sewel ker?tibe2 gelaks]..
Salam sumer…
Yeah!bulan 6 suda tibe!aku da 6 bulan di skula Semuhsin..cayale..
Harini..aku nk kenalkan diri aku kt korang..Tapi dalam bntuk bnda tue..
Kali nie..xder tajOk..
Penceritaan bermula,
Seorang gadis bernama Amila,
Baik dan jiwangs orangnya[prasan baek]
Mencintai satu lelaki,
Menyukai ramai lelaki,
Lelaki itu sempurna baginya,
Meskipun sudah empunya,
4 mata bertentang,
Mata berkacamu,tubuh tegapmu itu,
Menjadi pilihan hatiku,
Setiap perkara yang berlaku,
Bersamanya,
Walaupun sekejap,
Indah bagiku,
Andai ku tiba lebih awal di hatimu,
Alangkah cerah dunia gelapku,
Dalam diam,
Air menitis di waktu pagi,
Menandakan kau telah pergi bersamanya,
Mungkin peluang kedua akan tiba?
Ding dong??!![adakah peluang itu telah tiba?]

Haahaha..sah korang x paham kan..ye la..bnyak pasal lelaki..
Biar aku terangkan..aku nie seorang yang;
1.Baek
2.Jiwang dan romantic
3,Suka memerhati
4.Seorang yang suka perasan
5.Suka berangan
6.Seorang yang kuat usaha
7.Gediksss
8.Ada aku kesah?
9.Jangan nk sebok!
10.Kalu perangai aku cmtU?itu akue!

No comments:

Post a Comment